"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pencuri maut dibaham buaya

Buaya
Seorang pencuri maut dibaham buaya dipercayai berlaku semasa menyembunyikan diri daripada pihak polis di sebuah tasik.

Portal Mirror melaporkan Matthew Riggins menyembunyikan diri daripada pihak polis di sebuah tasik di Barefoot, Florida selepas cubaannya memecah masuk rumah-rumah.

Dia menghubungi teman wanitanya dan memaklumkan mengenai pihak polis sedang memburunya.

Bagaimanapun, dia dilaporkan hilang selepas tidak pulang ke rumah keesokan harinya.

Mayatnya kemudian ditemui di sebuah tasik tetapi pasukan penyelamat hampir diserang oleh seekor buaya semasa hendak mengangkat mayat Riggins.

Bahagian tangan dan kaki Riggins ditemui di dalam perut haiwan berkenaan.

Bercakap kepada Bay News, seorang penduduk, Laura Farris berkata: “Dia bersembunyi di tempat yang salah.”

Pada malam kejadian, Riggins memberitahu teman wanitanya mengenai rancangan untuk memecah masuk rumah.

Dia bagaimanapun tidak pulang ke rumah dan siasatan dibuat sebagai orang hilang.

Mayatnya dijumpai 10 hari kemudian.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: