"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Malu besar seluar terlondeh ketika terima anugerah di pentas (Gambar)

SELUAR Cicak terlondeh sebelum dia sempat menyambut anugerah daripada Presiden
Zagreb: Seorang aktivis hak asasi manusia Croatia malu besar apabila seluarnya terlondeh ketika dia menerima anugerah berprestij daripada presiden negara itu.

Ivan Zvonimir Cicak menyambut sijil pengiktirafan itu daripada Presiden Kolinda Grabar-Kitarovic apabila seluarnya terlondeh tiba-tiba.

Gambar yang dirakam menunjukkan Cicak, Ketua Jawatankuasa Hak Asasi Manusia Croatia merah padam ketika seluarnya terlondeh hingga ke buku lali.

Dia bagaimanapun dengan selamba menariknya semula dan meneruskan acara itu.

Dia bernasib baik kerana Kolinda memegang anugerah berkenaan, menghalang orang lain melihat seluar dalam Cicak.
-hmetro-

Tiada ulasan: