"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Najib sambut ulang tahun kelahirannya yang ke-62 (Biar Gambar Bercerita)


Najib sambut ulang tahun kelahirannya yang ke-62

2 ulasan:

tanya sama itu hud hud berkata...

Semoga pendek umur..

Abdul Said berkata...

Selalunya manusia bila sudah 60 tahun ke atas kalau ada perasaan muda dan kuat ertinya sudah tidak ingat mati. Orang lelaki setua itu ada banyak penyakit tidak kira siapa. Sama ada ahli sukan, jurulatih peribadi, tidak makan daging dan sebagainya. Selalunya diantara perkara-perkara yang dihadapi ialah kencing tidak tos (ada batu batalah dalam saluran kencing), bateri dah lemah, sakit lutut (badan gemuk, kaki kecik, perut buncit, ada gout atau sakit sendi), allergy atau alahan (ada yang kena pantang kalau tidak anu gatal-gatal, ponggong, celah anu dan sebagainya kejap hilang kejap ada, nafas semput (perasan kuat dan bertenaga dan bernafsu), cholesterol tinggi, kecing manis (mudah letih, mata rabun), buasir telah ada atau mula nak tersembul), tersilap makan perut kembung atau mudah cirit birit, tidur tak puas kerap terjaga dan buang air kecil bukan terjaga nak tahajjud), kepala mula botak atau rambut beruban atau kedua-dua sekali, gusi kecut dan gigi mula gugur dan jarang dan banyak lagi yang akan ditemui sebagai tanda tak lama lagi akan dibaham tanah. Tak kira siapa. Yang kelakarnya bila pakai satu suit kena dengan tali leher dan bibir merah wah nampak bergaya. Yang sebenarnya indah khabar dari rupa. Kalau tidak percaya cuba tengok bila orang tu pakai singlet pagoda dan kain pelikat saling tak tumpah macam pak tam berehat diatas ambeng selepas olat zohor sambil pekena sebalut rokok daun dan tembakau jawa. (Yang ni aku pernah nampak seorang TPM masa aku hantar surat kebiliknya diluar negeri (tapi orang tua tu tak hisap rokok pucuklah!!!). Saja untuk ingatan kita semua. Yang tak nak ingat tu lantak dialah!!