"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ini didakwa cuba gugur bayinya guna penyangkut baju

Didakwa cuba gugur bayi guna penyangkut baju
Anna Yocca
TENEESEE - AMERIKA SYARIKAT. Seorang ibu didakwa atas tuduhan cuba menggugurkan kandungannya dengan menggunakan penyangkut baju.

Anna Yocca,31, cuba menggugurkan sendiri kandungannya dengan menggunakan penyangkut baju di dalam tab mandi yang dipenuhi air.

Namun Anna mengalami pendarahan teruk sehingga memaksa teman lelakinya membawanya ke hospital, lapor Daily News Journal.

Dia bagaimanapun berjaya melahirkan bayi berkenaan pada usia 24 minggu dengan berat 1.5 paun (0.68kg) di Murfreeboro, Tennessee.

Doktor memberitahu bayi berkenaan memerlukan rawatan sokongan sepanjang hidup kerana mengalami kecederaan kekal.
-sinarharian-

Tiada ulasan: