"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelakon Lydiawati belasah pengkid (Gambar)

Pelakon Lydiawati belasah pengkid
Video yang dimuatnaik Lydiawati
AKTRES popular era 80 an Lydiawati memuatnaik dua video memaparkan dirinya memukul serta menendang seorang wanita pengkid di laman sosial Facebooknya, awal pagi tadi.

Menerusi video yang berdurasi 1.02 minit dan 1.29 itu, pelakon itu dilihat berang memukul serta menendang seorang wanita yang dikatakan menganggu privasinya serta keluarga.

Lydiawati berkata, dia bertindak demikian untuk memberi pengajaran kepada wanita itu supaya tidak mengulangi perbuatannya yang sering menganggu hidupnya serta keluarga.

"Selama 2 tahun saya berdiam diri dan bersabar dengan tidak membalas segala mesej serta panggilan darinya, tetapi kebelakangan ini dia cuba mencabar kesabaran saya selama ini dan menganggu keluarga saya," katanya menerusi status Facebook miliknya.

Tambah Lydiawati lagi, dia terpaksa bertindak begitu demi keselamatan diri dan anak-anak serta keluarga.

"Kerana wanita itu, saya mengalami tekanan emosi dan trauma.

"Lebih teruk lagi, saya berasa tidak selamat di rumah sendiri, lebih-lebih lagi anak-anak ditinggalkan ketika saya ke set pengambaran," ujarnya.

Katanya lagi, tujuannya memuatnaik video berkenaan hanyalah bagi memberi pengajaran kepada semua yang menontonnya.

"Terpulang kepada anda semua ingin bercakap atau menuduh saya, saya terima kritikan anda semua dengan hati yang terbuka dan ikhlas menerimanya," ujarnya.

Lydiawati turut memohon maaf sekiranya ada pihak yang kurang senang dengan tindakannya itu.

"Saya ingin memohon ampun dan maaf dengan apa yang berlaku. Sebenarnya saya bukan merasa megah dan bangga dengan kejadian yang berlaku ni, bukan saya minta simpati atau minta anda semua meyokong saya dalam perkara ini," ujarnya lagi.
-sinarharian-

Tiada ulasan: