"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Wanita mengamuk serang pengawal keselamatan (video)


Singapura – Rakaman video seorang wanita mengamuk mencederakan seorang pengawal keselamatan wanita berbangsa India tersebar di laman sosial.

Menurut sebuah portal, difahamkan kejadian yang berlaku di Singapura itu dipercayai berpunca daripada seorang wanita enggan membayar tambang teksi yang dinaikinya.

Wanita tersebut cuba untuk melarikan diri namun dihalang oleh pemandu teksi sebelum pengawal keselamatan wanita itu datang untuk meleraikan pertengkaran itu tetapi dia pula yang menjadi mangsa.

Malah seorang pekerja sebuah restoran berdekatan turut sama cuba meleraikan pergaduhan itu.

Namun wanita yang memakai DRESS labuh tanpa lengan dan berkasut tumit tinggi itu yang berang dengan ‘campur tangan’ pengawal keselamatan wanita berkenaan tiba-tiba bertindak menendang mangsa di bahagian paha hingga dia tertolak ke belakang.

Walau bagaimanapun, pengawal keselamatan wanita itu enggan mengalah dan terus mencengkam tangan wanita tersebut dari terus membuat onar atau mencederakan orang lain.

Di akhir video itu, pengawal keselamatan wanita itu menunjukkan kesan luka pada bahagian buku lima tangannya akibat dikasari wanita terbabit. – Mynewshub


Tiada ulasan: