"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua pembangkang DUN Kelantan menangis dihalau dewan (Gambar)

 Ketua pembangkang DUN Kelantan menangis dihalau dewan
Adun Paloh Norzula Mat Diah menangis selepas dihalang membahaskan Bajet Kelantan 2018 oleh Speaker Abdullah Yakob. – Gambar Facebook, 22 November, 2017.

KETUA pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan, Norzula Mat Diah teresak-esak menitiskan air mata selepas dihalang oleh speaker DUN Kelantan untuk membahaskan Bajet Kelantan 2018 dan kemudian diarahkan keluar dari dewan.

Norzula, Adun Paloh daripada Umno, sebelum itu meminta kebenaran daripada Speaker Abdullah Yakob untuk membahaskan bajet namun tidak dibenarkan kerana ia telah dibahaskan oleh 10 wakil rakyat semalam.

Sambil menangis teresak-esak, beliau kemudiannya akur dan keluar daripada dewan kira-kira jam 11.30 pagi tadi.

Tiada ulasan: