"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ngeri!!! Wanita disiat-siat anjing pit bull sendiri

Bethany Stephens bersama salah seekor anjingnya. - Foto sumber CBS
VIRGINIA - AMERIKA SYARIKAT. Mayat seorang wanita yang ditemui dalam keadaan ngeri di daerah Goochland, Virginia didakwa dibunuh dua ekor anjing peliharaannya.

BBC melaporkan polis menemui mayat Bethany Stephens, 22 yang dikawal dua anjing tersebut Jumaat lalu.

Keadaan mayat mangsa 'terlalu ngeri' bersama-sama cebisan pakaian mangsa yang bertaburan di sekeliling mayat, kata polis.

"Saya nampak dan empat lagi anggota polis nampak anjing-anjing berkenaan mengunyah di bahagian tulang rusuk mayat," jelas Sheriff, Jim Agnew.

Polis berkata sedemikian dalam satu sidang media yang diadakan untuk menerangkan bagaimana mangsa maut.

"Kecederaan trauma terawal adalah di bahagian tekak dan muka mangsa.

"Nampaknya mangsa dijatuhkan, pengsan dan anjing-anjingnya mula menyiat mangsa," kata Agnew.

Tambah Agnew, beliau pada mulanya tidak mahu mendedahkan hasil siasatan tersebut, terutamanya tanpa keizinan keluarga mangsa.

Pendedahan dibuat selepas timbul khabar angin berkenaan kematian mangsa dan polis tidak mahu penduduk setempat risau mengenai pembunuh yang sedang bebas.

Sementara itu, kedua-dua ekor anjing jenis pit bull peliharaan mangsa telah dimatikan dengan izin keluarga mangsa.

Orang ramai pula mempersoalkan bagaimana anjing-anjing berkenaan tergamak menyerang

Tiada ulasan: