"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas calon BN dijangka umum sertai AMANAH malam ini

BORHAN AHMAD
Bekas calon BN dijangka umum sertai AMANAH malam ini
Poster majlis Makan Malam Amal anjuran Pemuda AMANAH Terengganu.
Seorang bekas calon BN dalam pilihan raya umum ke 14 lalu dijangka akan mengumumkan penyertaan beliau ke dalam AMANAH malam ini di Kuala Terengganu.

Menurut sumber, pakar motivasi itu dijangka akan berbuat demikian dalam Majlis Makan Malam Amal Pemuda AMANAH Terengganu di Terengganu Equestrian Resort.

Beliau dijangka akan menyerahkan borang permohonan menjadi ahli AMANAH itu kepada Timbalan Presiden, Datuk Salahudin Ayub.

Penyertaan bekas calon parlimen BN dari Umno itu dijangka akan menjadi satu lagi motivasi kepada AMANAH di Terengganu yang tidak memenangi sebarang kerusi dalam PRU 14 lalu.

Salahudin mula turun ke negeri-negeri ekoran keputusan pemukiman pemimpin AMANAH pusat di Bangi pada 4 dan 5 November lepas yang memutuskan semua pemimpin perlu turun menemui ahli, penyokong dan pengundi.

Ia bertujuan untuk menjelaskan segala tindakan, keputusan dan halatuju parti selepas menjadi kerajaan.

Pengerusi AMANAH Terengganu Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah dilantik sebagai senator dan seterusnya Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan selepas Pakatan Harapan menang dalam PRU 14 lalu.

Ketua Pemuda AMANAH Terengganu, Hasbie Muda pula dilantik sebagai Pegawai Tugas-tugas Khas (PTTK) beliau.

Tiada ulasan: