"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kerajaan PAS Terengganu lebih teruk dari Zionist? (Gambar)



PAS masih belum buang perangainya yang rakus diamalkan apabila berkuasa dibumi Terengganu?

Seramai-ramai yang pimpinan PAS di Terengganu yang berserban dan berkopiah tidak mampu untuk berbicara dengan seorang rakyat?

Bila berbicara dengan kapitalis tahu pula lemah lembut.

Isunya bukan soal siapa salah siapa betul, isunya ...Inikah islam yang kalian amalkan?

Bila berceramah kan main lagi hadis, sirah dan nas kamu lontarkan. Bila bertindak kamu sandarkan undang-undang bagi menghalalkan kezaliman kamu...

Hipokrit!

Tindakan merobohkan kediaman itu dilakukan kira-kira jam 9 pagi tadi oleh dua buah jentolak.

Ketika kediaman itu dirobohkan, pemiliknya, Wan Mokhtar Wan Yusof, 64, ada di rumah itu.

Kekecohan yang berlaku ketika kerja-kerja merobohkan rumah itu menyebabkan orang ramai turut mengerumuni kawasan itu.

Menurut Wan Mokhtar, beliau diberikan notis mengosongkan kediaman yang dibina sejak awal 1900 itu, tiga hari lalu.

Katanya, sebelum ini, beberapa notis arahan supaya mengosongkan kediaman yang telah diberikan, namun, beliau enggan patuh atas sebab pampasan yang diberikan tidak setimpal.

"Saya tidak mahu keluar kerana ini adalah rumah saya dan pampasan yang dijanjikan akan diberikan sebanyak RM20,000 tidak memadai.

"Walaupun ia telah dirobohkan, tuntutan hak saya berkenaan kediaman ini diteruskan di mahkamah dan akan terus berjalan," katanya.
Sumber fb Johar Ismail

Tiada ulasan: