"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis siasat dakwaan exco Selangor langgar SOP Raya

Malaysiakini 

Polis sedang menyiasat dakwaan seorang Ahli Majlis Mesyuarat (exco) Kerajaan Negeri Selangor melanggar prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) berkenaan ziarah Aidilfitri dengan menganjurkan majlis sambutan hari raya baru-baru ini.

Ketua Polis Daerah Kuala Langat Supt Ahmad Ridhwan Mohd Nor dalam satu kenyataan hari ini memaklumkan gambar berhubung perkara itu tular di media sosial yang memaparkan majlis sambutan yang diadakan di rumah wakil rakyat berkenaan di Kuala Langat.

Turut serta dalam gambar tersebut adalah ayat berbunyi "Satu lagi kes perlanggaran SOP melibatkan kluster kayangan... tarikh dan masa dah terpampang kat gambar-gambar tu... ".

Berikutan itu katanya polis telah membuka satu kertas siasatan berhubung kes berkenaan.

- Bernama

Tiada ulasan: