"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

“Dia campak, cekik, dan gigit lengan”, bekas pemain kebangsaan belasah kekasih?

WAN SITI AMINAH

Seorang bekas pemain kebangsaan didakwa telah membelasah kekasihnya sehingga cedera di dalam sebuah hotel baru-baru ini.

Segera dikejarkan ke hospital, berita itu dikongsi menerusi satu hantaran yang dimuat naik di Instagram milik mangsa, Dr Hana Rose.

Hana yang bergelar doktor selebriti mendakwa, pemain bola sepak itu bertindak mencekik, menggigit dan mencampakkannya ke lantai.

Akibat daripada kejadian itu, Hana mendedahkan bahawa dirinya mengalami kecederaan selain mempunyai kesan lebam dan calar pada badan.

Malah, pemain yang masih berkhidmat di sebuah kelab bola sepak itu turut memijak, baling dan membuang telefon bimbit mangsa ke dalam tandas.

Ditinggalkan begitu sahaja selepas dipukul, Hana dikatakan meminta bantuan daripada pihak hotel untuk menghantarnya ke hospital.

Memuat naik video memaparkan tubuh badannya yang dipenuhi kesan lebam, Hana turut berkongsi gambar laporan polis.

“Diserang oleh lelaki yang saya sayangi. Dulu berjanji untuk setia selamanya sehingga tua. Tetapi akhirnya….

“Terkadang wanita boleh jadi bodoh untuk orang yang dia sayang , berdiam dan bertahan. Sekarang saya fobia dan trauma,” tulisnya.

Difahamkan, individu yang dimaksudkan Hana adalah pemain posisi pertahanan kelab bola sepak, Sabah FC iaitu Rizal Ghazali.

Tiada ulasan: