"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ingin menang pilihan raya? Bertindak sekarang juga, tegas Jo Ghani

Nora Mahpar, Faiz Zainudin dan Yasmin Latiff

KUALA LUMPUR: Umno harus bertindak sekarang untuk memenangi pilihan raya akan datang, termasuk dari segi pemilihan calon dan persiapan jentera, tegas Naib Presiden Johari Ghani.

Dalam ucapannya di perhimpunan agung Umno 2023, Johari menegur bahawa tindakan saat-saat akhir seperti yang berlaku pada pilihan raya terdahulu hanya mengundang risiko.

“Umno ini ‘unik’: Kalau kita nak pilih calon kadang-kadang lagi dua hari pilihan raya baru kita beritahu orang,” katanya, dan menambah masalah akan timbul apabila akar umbi di peringkat bahagian tidak suka calon pilihan.

Tiada ulasan: