"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis kesan lelaki cium coli di luar rumah wanita

SAFINA RAMLI
Tangkap layar video seorang lelaki mencium pakaian dalam di Taman Bukit Erskine, George Town hari ini.
GEORGE TOWN – Polis mengesan seorang lelaki disyaki melakukan perbuatan tidak senonoh apabila mencium pakaian dalam yang diambil dari ampaian rumah penghuni wanita di Taman Bukit Erskine, di sini hari ini.

Pemangku Ketua Polis Daerah Timur Laut, Superintendan Lee Swee Sake berkata, mangsa berusia 31 tahun membuat laporan polis kira-kira pukul 1.11 tengah hari ini berhubung kejadian tersebut.

Menurutnya, wanita itu menyedari kelakukan tidak senonoh lelaki tersebut selepas melihat rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) di rumahnya pada pukul 6.40 pagi tadi.

“Polis masih menyiasat kes ini dan usaha mengesan suspek sedang giat dijalankan,” katanya hari ini.

Menurut beliau, kes disiasat di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan-Kesalahan Kecil 1955.

Terdahulu, tular di media sosial video memaparkan seorang lelaki mengambil pakaian dalam dari ampaian sebuah rumah lalu menciumnya.

Lelaki yang berkaca mata dan berkulit cerah itu kemudiannya dilihat meletakkan semula pakaian dalam tersebut di ampaian sebelum beredar. – KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: