"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apabila seseorang itu jahil

Hijat Panjang
Itu sahaja ungkapan yang dapat dilafazkan apabila menatap gambar mangkok2 tingkat yang berayun ini dalam upacara memacang ancak bagi menghalau Jin dan Setan... kononnya.
Mengapa amalan khurafat ini masih diteruskan...??? Itu lu orang kena tanya Mufti Perak.... 

~ sumber: dari email kawan2...
--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/ 

1 ulasan:

Panglima7 berkata...

Salam Tuan,

Mufti Perak lah orangnya yang harus dipertanggung jawabkan atas kejahilan mereka-mereka ini. Si Zamree pun ada...aduhai....bertambah bodohnya pengikut2 UMNO ini. Bukannya semakin dekat dgn agama tetapi jauhhhhhh..