"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu Memorandum Taubat - Laporan polis dibuat

ZulMamak
2 orang ahli Parti Keadilan Rakyat Cabang Bayan Baru iaitu Sdr Hazali Yahya dan Sdr Salahuddin Pandak sebentar tadi telah membuat laporan polis berkenaan memorandum Taubat yang di hantar ke Pej Parti Keadilan Rakyat pada 17 Okt 2010 yang lalu.

Mereka juga telah menafikan yang mereka telah menandatangani memorandum tersebut.

Dalam laporan tersebut mereka mendesak pihak berkuasa untuk menyiasat dengan segera dan mengambil tindakan yang tegas kepada individu tersebut kerana telah mengunakan nama mereka tanpa kebenaran untuk menghina Dato Seri Anwar Ibrahim.

Mereka juga meminta Nor Ilmi Ismail untuk memohon maaf secara terbuka dalam masa 7 hari dari tarikh hari ini, jika tidak mereka tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah.
'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!http://zulmamakpng.blogspot.com/!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!
-tko-

Tiada ulasan: