"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas anak didik NAJIB lawan dengan hujah

Ust Azam Razak (PAR Endau)
CERAMAH Jom Ubah Dun Endau di Tanjung Pekan Endau, bersama tokoh2 Dato' Arif Sabri Bekas Ketua Penerangan UMNO Pekan, Ust Dr.Badrul Amin Bahrun MT Keadilan Malaysia, Dato Ariff Sabri dlm ceramahnya menyebut tentang kebobrokan UMNO dan Bekas Bossnya dulu PM DS Najib.

yg menariknya dlm ucapan beliau sarat dgn hujah dan dalil dr Ayat2 Al Quran,,,

yg mengambarkn beliau seorang sentiasa membaca dn meneliti serta seorang mendekatkn diri nya dgn ayat2 Allah,,,,

Syabass Dato,, Teruskan istiqamah dlm pejuangn menegakkan kebenaran dan menjatuh kebatilan dan kemungkaran, menghancur kezaliman,,, agar rakyat dapat pembelaan dan kebenaran di tegakkn di bumi bertuah ini,,,,,

Agar satu sinaran baru terpancar utk menerangi hati2 dan jiwa2 rakyat dgn cahaya kebenaran dan Cahaya hidayah,,
,
Beliau menyebut PM DS Najib bacul dlm mempertahankan kesucian Syariat Islam apabila membisu apabila Presiden MCA menghina Hukum Allah di depannya,

malah MCA di berikan peruntukan tambahan selepas secara biadab dn sombong mencaci Islam,,,
Soal Dato' kepada orang melayu Islam. Apa lagi nak diharapkan kepada UMNO dan pimpinannya utk mempertahankan Islam dan syariatnya sedang PM gagal menjawab soalan Fardhu ain tentang contoh najis mughalazah apabila di tanya soalan itu oleh kanak2,,,

JOM UBAH! SELAMATKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA DARI PEMIMPIN YG GAGAL MEMBELANYA....

Tiada ulasan: