"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Felda jual minyak sawit ke Israel

Salmiyah Harun
KOTA BHARU: Ketika negara haram Israel menyerang umat Islam di Gaza, Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) mengumumkan kesediaan mereka untuk mendedahkan invois penjualan minyak sawit Felda ke negara Israel.

Presiden Anak Mazlan Aliman berkata, mulai tahun 2010 Felda telah menjual minyak sawit dari kilangnya dari Pasir Gudang ke negara Zionis itu.ngumum

Mazlan mengumumkan perkara ini ketika berucap dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat yang diadakan di Stadium Sultan Muhamad ke IV dekat sini.

"Saya akan dedahkan satu invois penjualan minyak sawit kepada negara Israel oleh Felda,"katanya dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Muhammad Ke IV.

Dalam pada itu, Mazlan turut mencabar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menjawab dakwaannya bagaimana RM400 juta saham syarikat perjudian Genting Berhad boleh berada di dalam Felda Global Venture (FGV).

Terkini katanya, seorang pegawai Felda dikatakan telah memasang 40 kamera litar tertutup untuk memantau aktiviti kakitangan Felda kononnya ada di kalangan mereka pecah maklumat kepada orang luar.

"Pegawai terbabit berada dalam ketakutan apabila mula bertindak memantau staf bimbang pecah maklumat,"katanya di hadapan kira-kira 30,000 penyokong Pakatan Rakyat yang meneyertai Himpunan Kebangkitan Rakyat ke 2 dekat sini.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Umno lakukan apa yg dituduh pada pihak lawan untuk menutup kebobokan perangai juak-juak mereka.