"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mahathir Penjenayah Pengkhianat Negara No.1

mohdnoorawang

Hampir 99.9 peratus pemimpin UMNO/BN, pembodek bodoh dan gila akal termasuk media tv, media cetak dan bloger gila akal menuduh Datuk Sri Anwar Ibrahim terlibat dengan liwat.

Tun Mahathiir bekas perdana menteri watak utama yang jahat menuduh dan mereka cipta atau dalang utama dalam kes liwat 1. Datuk Sri Najib Razak perana menteri Malaysia watak dan dalang utama dalam kes liwat2. Kedua-dua kes liwat 1 dan liwat2 akhirnya memakan diri pemimpin UMNO dan kerajaan Barisan Nasional.

Tun Mahathir berkuasa selama 22 tahun dilihat oleh media pembodek bodoh dan kalangan pengampu gila meletakkan Mahathir pemimpin UMNO/BN betul dan tepat dalam semua keputusan dan tindakkannya.

Tun Mahathir walaupun membina puluhan projel mega dan puluhan projek industri pemotaran mega dan banyak lagi kita sanjung dan puji. Malah pemerintah firuan pun membina projek mega.

Tun Mahathir dikatakan terilibat secara langsung dan tidak langsung pembikinan kad pengenalan dan warganegaraan Malaysia kepada pendatang asing terutama di negeri Sabah sekitar tahun 1990'an.

Tun Mahathir dan gengnya pergunakan Jabatan Pendaftran Negara dan Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR) memberi kad pengenalan kepada pendatang asing di Sabah dan pengundi yang sah untuk direkodkan dalam SPR.

Ini terbukti dan terdedah dalam Penyiasatan Suruhanjaya diRaja (RCI) yang masih dibicarakan.Jika benar apa yang didedahkan dalam RCI tersebut kami anggap satu jenayah dan pengkhianat nombor satu di Malaysia.

Dicadangkan kepada kepada Perdana Menteri Najib Razak dan kerajaan Barisan Nasional membicara secaraterbuka di mahkamah Tun Mahathir dan gengnya yang terlibat dalam isu kad pengenalan dan memberi warganegaraan kepada pendatang asing terutama di Sabah demi kepentingan undi dan kuasa.

Yang lucunya tiada pun bantahan dari Perkasa, Jati, dan NGO"s yang perihatin dalam kes memberi kad pengenalan dan memberi warganeraan kepada pihak yang berkenaan. Ini adalah kes jenayah nombor satu yang perlu didiadakan satu penyiasatan yang rapi.

Dicadangkan Majlis Raja-Raja Malaysia dan Yang di Pertua Negeri menjadikan agenda khas dalam isu memberi warganegaraan Malaysia dan isu kad pengenalan kepada pendatang asing secara autmatik seperti yangdidedahkan dalam RCI.

Tiada ulasan: