"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MH370: MH370 mungkin berada di lokasi rahsia - FBI

LONDON, 16 Mac: Biro Siasatan Persekutuan (FBI) tidak menolak kemungkinan pesawat MH370 yang hilang sejak sembilan hari lalu, mungkin berada di lokasi rahsia.

DailyMail Online yang memetik kenyataan sumber berkata, pesawat terbabit mungkin dirampas dan kesemua penumpang kini ditahan di tempat tertentu.

Dalam pada itu, stesen radio Amerika Syarikat (AS) WNYC melaporkan, sebanyak 634 lokasi yang boleh menjadi tempat pesawat MH370 mendarat, dari Australia ke Maldives ke Pakistan. - AGENSI

1 ulasan:

wan berkata...

Memang lh di lokasi rahsia. apa punya bodoh FBI ni. Kalau tak di lokasi rahsia dah tentu dijumpai olh pihak pencari. Yg penting org ramai nk thu di mana