"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hobi pelik pemandu teksi yang puas jika dapat lihat wanita tahan kencing

Tokyo: Seorang pemandu teksi di Osaka ditahan kerana disyaki sengaja menyeksa penumpang wanita bagi mendapatkan kepuasan melihat mereka terdesak mahu membuang air kecil.

Jurucakap polis berkata, Toshihiko Nishi, 41, biasanya memujuk penumpang wanita menaiki teksinya untuk perjalanan jarak jauh.

Untuk melembutkan hati bakal mangsa, Nishi menawarkan tambang separuh harga untuk perjalanan berkenaan.

“Apabila dalam perjalanan, dia memberi mereka biskut diselaputi bahan yang membuatkan mereka terdesak mahu membuang air kecil,” katanya.

Polis yang menyerbu rumah Nishi menemui rakaman video melalui kamera rahsia yang dipasang pada teksinya.

Melalui rakaman itu dapat dilihat kira-kira 50 wanita terkencing di tempat duduk belakang teksinya.

Seorang mangsa memberitahu polis dia diberi cawan kertas mengandungi biskut ketika menaiki teksi Nishi.

“Tidak lama selepas makan biskut itu saya terasa mahu membuang air kecil dan meminta Nishi berhenti namun dia tidak mengendahkannya.

“Sebaliknya, Nishi memberinya sehelai kertas penyerap dan meminta saya kencing di situ,” katanya./hmetro

Tiada ulasan: