"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Betina pembaca berita tv3/4 ini ajak beramal soleh dengan dada terdedah, aurat tak tutup, lepas tu kritik orang lain

T
Baik...cuti hari pekerja saptutnya digunakan untuk beriadah bersama keluarga... bagi umat Islam pula... 1 Rejab yang jatuh pada tarikh sama... sepatutnya dimanafaatkan dengan berpuasa sunat dan beramal soleh..... bagaimanpun apa yang dilakukan oleh pakatan pembangkang diibu negara petang tadi lain ceritanya...."- Nurul si penyampai berita TV3 belaan UMNO Munafikun.

Minah TV3 ni ajak umat Islam beramal soleh...itu bagus.

Tapi dek kerana didikan UMNO Munafikun dan mungkin peminat Rosmah mansor rambut terjojol maka Minah ni Tv3/4 Umpama Ketam mengajar Anak berjalan betul.... Wahai penyampai berita yang dikatakan bernama Nurulhuda Abd Aziz...... Lu sebut 1 Rejab.. Lu sebut kesucian Islam .. Lu sebut beramal soleh.... Pakaian lu.. Aurat lu... Lu pikirlah..... Errkkkkk

2 ulasan:

maie1958 berkata...

biasa lah bro,kat atas nampak kemas tapi underware tak pakai biasa laa tv3suku????

muhid@penabara berkata...

betina bongok....ahli neraka jahannam..puiiii. Muhiddin