"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mesti besar belanja pihak yang menaja lebih 1000 penyokong Saiful ni, siap t-shirt lagi (Gambar)

Tranungkite
Lebih 1000 orang penyokong Mohd Saiful Bukhari Azlan memenuhi pekarangan Kompleks Mahkamah Kehakiman Putrajaya, di sini, pagi ini bagi menyatakan solidariti kepada Saiful berhubung rayuan kes liwat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mula didengar panel lima hakim Mahkamah Persekutuan sejak semalam. Ini selari meningkatkannya Penyokong kepada DS Anwar Ibrahim

Selain laungan mempertahankan Saiful, penyokong terbabit yang majoritinya adalah anak muda turut membawa sepanduk tertera tulisan "Justice for Saiful", "We are the people, we demand justice for the victim Saiful" serta "PKR, Anwar, don't threaten the court".

Perbicaraan kes rayuan liwat 2 bersambung pada hari ini susulan keputusan Mahkamah Persekutuan melanjutkannya sehingga tiga hari disebabkan jumlah penghujahan yang dikemukakan barisan peguam bela.












1 ulasan:

mansor berkata...

tentu kenyang makan nasi campor lepas bawak poster tu...sanggup tak kerja demi UMNO.....