"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS!! Inilah Rupa Sebenar Pelakon video seks Ustaz Azhar Idrus




Baru-baru ini kita dikecohkan dengan penyebaran video panas Ustaz Azhar dengan seorang perempuan berdurasi 38 saat.

Selepas video itu tersebar pelbagai tomahan telah dilemparkan kepada Ustaz Azhar Idrus ada juga yang tidak percayainya.

Kemudian orang ramai dengan Ustaz Azhar telah tampil menafikan sekeras-kerasnya video tersebut adalah ustaz Azhar dan mengatakan ada pihak tertentu cuba jatuhkan Ustaz Azhar dalam menyampaikan dakwahnya.

Ada juga mengatakan Video ini telah diedit oleh penyokong UMNO atau orang kuat UMNO dengan alasan Ustaz Azhar Pro PAS jadi mereka telah edit dan menfitnah Ustaz Azhar.

Tidak dapat dipastikan siapakah yang edit video tersebut dan menyebarkan fitnah ini yang pasti dalam video ini bukan Ustaz Azhar Idrus.

Berikut bukti yang dapat Admin Sertakan

Dalam gambar diatas terdapat perbezaan telingga Ustaz Azhar dengan Wajah yang diedit dalam video tersebut.

Berikut dikatakan wajah lelaki sebenar dalam video panas yang tersebar.

Jadi kepada yang sebar fitnah ini anda terimalah balasanya nanti dosa dengan Allah boleh bertaubat Dosa dengan manusia selagi tidak mohon ampun tanggunglah akibatnya tambahan pula fitnah seorang ustaz yang menyampaikan ilmu agama.

Kepada rakan-rakan yang membaca dan melihat pendedahan ini mohon jasa baik anda share info ini menerusi button share yang disediakan dibawah mudah-mudahan dengan bantuan anda jenayah fitnah kepada UAI ini dapat diketahui Umun.
BLOG BERITAHARIANN

3 ulasan:

Unknown berkata...

KALO KENE PD MNWERI,CEPAT DPT DIKESAN...TP KALO PD ULAMA ..SEMUA BUAT TAK TAUUU JE...MOGA UAI DILINDUNGI OLEH YG MAHA ESA DAN DILAKNATKAN KPD PEMFITNAHNYAA...

Alkisah berkata...

Aslkm...apa pun,biar pihak berwajib yang mengesahkan samada benar atau fitnah...memang tidak di nafikan uai memang di kenali di seluruh nusantara.akan tetapi jika benar dan terbukti,uai juga manusia biasa dan tidak pernah lari dari membuat kesilapan.jadi,biarlah pihak berwajib yang mengesahkan samada benar atau fitnah.jangan mudah menuduh orang lain samada umno atau sesiapa sahaja.samalah juga tuduhan terhadap uai.kita tak pasti siapa pelakunya.

Abdul Said berkata...

Fitnah adalah satu permainan popular bangsa Melayu. Sejarah bangsa Melayu penuh dengan episod fitnah, hasad dengki, menyantau dan meracun, adu domba, bodek dan mengampu serta pelbagai jenis perkara keji yang lain. Ini dibuat semata-mata kerana memenuhi nafsu perut dan benda dibawah perut. Sementara bangsa-bangsa Asia lain terus maju dan membangun bangsa Melayu terus merosot kerana sibuk mejaga kedudukan, kuasa dan harta benda. Oleh itu untuk terus mundur dan merosot teruskanlah kerja fitnah, bodek dan mengadu domba agar anak cucu dan cicit kita kekal menjadi dreba teksi, jaga pintu bank dan kilang serta memandu lori sampah dan arak!!