"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Low yat: Polis buru PapaGomo sebar berita palsu

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar mengesahkan bahawa beliau mengarahkan penulis blog Wan Mohd Azri Wan Deris diberkas kerana membuat berita palsu berhubung pergaduhan di Plaza Low Yat.
Wan Mohd Azri adalah penulis blog yang menggunakan nama Papa Gomo di papagomo.com dan di laman sosial.

"Mereka (pengguna media sosial) membuat berita palsu dan salah seorang daripadanya adalah Papa Gomo.

"Saya sudah mengarahkan agar orang-orang ini ditangkap,” kata Khalid yang berharap Wan Mohd Azri akan tampil menyerahkan diri.

Khalid juga menjelaskan individu yang mencetuskan pergaduhan tersebut sememangnya mencuri satu telefon bimbit daripada salah sebuah kedai di plaza tersebut.
-malaysiakini-


Tiada ulasan: