"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muhyiddin, Mat Said diramal berganding kritik Najib


PETALING JAYA: Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Kemaman yang akan diadakan selepas solat Jumaat petang ini dijangka berlangsung dalam situasi `panas'.

Perasmian yang akan dibuat Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin dikatakan menjadi faktor.
Pada kesempatan yang ada, bekas Timbalan Perdana Menteri itu dikatakan akan menggunakannya sebagai platform untuk menjelaskan pelbagai isu dan perkembangan semasa.

Keadaan dijangka semakin ‘panas' dengan kehadiran bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said yang hampir senasib dengan Muhyiddin.

"Lebih panas lagi apabila perasmian mesyuarat yang akan berlangsung itu diketuai oleh Datuk Seri Ahmad Said yang sememangnya mempunyai perasaan terpendam selepas pemecatan jawatannya sebagai Menteri Besar Terengganu lebih setahun yang lalu," kata bekas Naib Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju, Shahbudin Husin.

Menurutnya lagi, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kemaman, Ahmad Shabery Cheek yang turut diundang pada perasmian mesyuarat itu pasti akan `panas telinga' mendengar kritikan yang ditimbulkan.
-fmt-

Tiada ulasan: