"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suspek Rogol Budak Dua Tahun Pernah Cuba Liwat Sepupu Mangsa

Rakaman CCTV menunjukkan suspek kes rogol kanak-kanak dua tahun di Nangloi, Jumaat.
NEW DELHI: Salah seorang lelaki yang ditahan kerana didakwa merogol kanak-kanak berusia dua tahun dikatakan pernah cuba untuk meliwat sepupu mangsanya.

Perkara itu didedahkan ibu mangsa yang mengenal pasti suspek kejadian di Nangloi dekat sini.

"Suspek dikenal pasti sebagai remaja berusia 16 tahun yang sering bermain dengan mangsa dan pernah cuba meliwat anak kepada kakak iparnya beberapa bulan lalu.

"Bagaimanapun tiada laporan polis dibuat keluarga berkenaan berhubung kejadian itu," kata pegawai penyiasat kes berkenaan kepada Mail Today.

Susulan maklumat yang diperoleh, pasukan polis menahan suspek utama di kawasan Nihal Vihar ketika remaja itu sedang berkeliaran di kejiranan itu.

"Pasukan penyiasat memperoleh rakaman CCTV dari kawasan berhampiran kejadian mangsa dirogol dan kelibat suspek jelas dalam rakaman itu," kata sumber.

Pada Jumaat, mangsa telah diculik di kediamannya sebelum dirogol hingga mengakibatkan kecederaan pada badan dan kemaluannya.

Ketika ini mangsa yang masih menerima rawatan di hospital berdekatan stabil dan telah memberi keterangan kepada polis.

Sementara itu, soal siasat terhadap suspek pula mendapati, seorang lelaki dikatakan meminta remaja itu menculik kanak-kanak itu sebelum dia dibawa ke taman dan dirogol secara bergilir.

Kejadian itu mencetuskan kemarahan di kalangan penduduk tempatan dan juga pejuang hak kemanusian kanak-kanak.

Malahan, ada yang menyerang suspek ketika bawa polis ke ke hospital untuk menjalani ujian kesihatan sebagai langkah mandatori untuk kes rogol.
-mstar-

Tiada ulasan: