"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri Cangkul Kepala Suami Ketika Buat Seks Dengan Jiran (4 Gambar)

Tranungkite
Seorang lelaki yang berumur sekitar 40 terpaksa di larikan kehospital setelah dipercayai di pukul oleh isterinya dengan menggunakan sejenis cangkul dikepala.

Difahamkan maria saves isteri mangsa telah berlari ke gudang penyimpanan peralatan kebun mereka setelah mendapati suaminya bersetubuh di katil rumah mereka dengan seorang wanita Janda yang juga tetangga mereka.

Mangsa di hantar kehospital dengan segera selepas maria saves mengayunkan cangkul tersebut dikepala suaminya.pakar bedah menghabiskan masa selama enam jam untuk membuang cangkul yang melekat di kepala mangsa.

Lebih menghairankan,mangsa boleh bertahan dan dapat menjalani kehidupan normal selepas sembuh.
kio
uiu
oi
ui

Tiada ulasan: