"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mamat ni mengaku islam tapi anti penyembelihan korban?

Ini hakikatnya. Yang Peliknya ada pula seorang yang mengaku Muslim kononnya aktivis nak bagi gelandangan makan tiba-tiba mengkritik amalan korban. Mungkin sebab jahil hukum hakam korban agaknya.

Dr Rozaimi Ramle



-------------


Fitnah Khalid Ismath terhadap saya. Entah bila saya mencadangkan untuk bunuh beliau? Saya dari awal tidak benarkan keganasan ini. Bertaqwalah kepada ALLAH wahai Khalid. Sosialis tidak ajar fitnah orang. Saya menuntut agar Khalid buktikan di mana saya cadangkan agar beliau dibunuh jika tidak Khalid perlu memohon maaf secara terbuka dan menarik balik kenyataan ini.

Dr Rozaimi Ramle

Tiada ulasan: