"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Abang tergamak rogol adik sendiri sejak 4 tahun lalu

Indonesia, Kompas melaporkan seorang abang berusia 27 tahun tergamak memperkosa adiknya yang berusia 12 tahun di Pontianak.

Perogol tersebut sudah pun diberkas oleh pihak berkuasa susulan mangsa telah membuat laporan di atas perlakuan jijik abangnya itu.

Menceritakan kejadian ketika pertama kali dirogol pada empat tahun lalu, mangsa mengatakan dia pada mulanya diajak suspek untuk ke bahagian dapur rumah.

Kerana fikirkan hubungan adik beradik, si mangsa tidak mengesyaki apa apa kerana ketika itu mangsa baru berusia lapan tahun.

Jijik sungguh perilaku si abang kerana sanggup berbuat demikian terhadap adik kecilnya.

Bukan sekali sahaja diperkosa, tetapi perbuatan itu berlarutan sehingga bulan Jun lepas.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: