"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kehadiran 4 pemimpin Pas hadir Konvensyen AMANAH memperlecehkan kepimpina tertinggi PAS (Gamabar)

ARIF ATAN

Konvensyen Nasional 2017 Parti Amanah Negara (AMANAH) pagi ini menyaksikan kehadiran empat pemimpin Pas.

Mereka ialah Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar serta Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Datuk Amiruddin Hamzah (Anak Bukit) dan Mohd Nasir Mustafa (Kubang Rotan).

Selain itu, Adun Batu Burok, Dr Syed Azman juga diumumkan hadir dalam konvensyen parti Islam itu.

Mereka ini sejak akhir-akhir ini dilihat mesra AMANAH dan sering menghadiri program anjuran Pakatan Harapan (PH).

Bertemakan ‘Menjunjung Amanah Rakyat’ acara tahunan kali kedua itu diadakan di Hotel Royale Signature, Alor Setar.

Kesemua pemimpin utama PH turut hadir antaranya Pengerusi Bersatu Tun Dr Mahathir Mohamad, Presiden Bersatu Tan Sri Muhyiddin Yassin, Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dan Setiausaha DAP Lim Guan Eng.

Turut hadir wakil Ikram Malaysia, ABIM, Parti Keadilan Sejahtera dan wakil ahli parlimen Sri Lanka.

Konvensyen disertai seramai 898 perwakilan dari seluruh negara.

Tiada ulasan: