"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gempar mayat dalam lori

MUHAMMAD AMINNURALIFF

SUBANG JAYA - Mayat seorang lelaki ditemui dalam sebuah lori di hadapan sebuah kilang di Jalan Bp 4/3 Bukit Puchong di sini pada Khamis.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Abd Khalid Othman berkata, mayat lelaki warga tempatan itu ditemui oleh orang awam sebelum memaklumkan kepada polis.

"Siasatan mendapati mangsa merupakan pemandu lori tersebut, berumur 59 tahun dan tinggal di Taman Bukit Serdang, Seri Kembangan.

"Siasatan juga mendapati lori yang dipandu mangsa berada di hadapan kilang pada jam 1 petang pada Rabu," katanya menerusi kenyataan pada Jumaat.

Katanya, hasil pemeriksaan mendapati tiada kesan pergelutan dan tiada sebarang unsur jenayah.

"Mayat dihantar ke Jabatan Perubatan Forensik Hospital Serdang untuk dibedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut," katanya.

-sinarharian

Tiada ulasan: