"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: Muhyidin Guna Pesawat Kerajaan Rasmi Mesyuarat Agung Parti Umno

Oleh: ulitmayang
TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (dua dari kanan) melambaikan tangan kepada orang ramai sebaik tiba sambil diiringi Timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Yahya Hussin (kanan) di Terminal 2 Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (KKIA), Kota Kinabalu, petang ini. - Foto Datu Ruslan Sulai.

Mengikut laporan berita di atas dan gambar, Muhyidin ke Sabah atas urusan parti UMNO iaitu bagi merasmikan mesyuarat umno di salah satu cawangan di Sabah , dengan menggunakan pesawat rasmi kerajaan

Macam mana tu ?

Apa beza harta kerajaan dan harta parti UMNO ?

Yang pstinya SPRM tidak akan menyiasat perkara ini. Tahniah SPRM !!!!

Tiada ulasan: