"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PERANG SARAF UMNO BERMULA

qatibun
Keputusan Mahkamah Tinggi yang membenarkan penggunaan nama Allah oleh Herald katolik digunakan sepenuhnye oleh UMNO dan sekutu sekutunye untuk menutup segala kepincangan yang berlaku di dalam UMNO BN.
Akhirnye UMNOBN berjaya mencari kambing hitam dan bermulalah perang saraf untuk mengapi ngapikan islam dan kristian. Sejak bila pulak UMNO menjuarai islam sedangkan Tun M sendiri pada masa beliau menjadi PM, beliau sendiri pun menghina janggut nabi.

UMNO sendiri menghina kaum hindu dengan menggunakan isu kepala lembu di Selangor. Pemimpin pemimpin PR specially PAS kena berhati hati di dalam segala kenyataan ataupun statement yang hendak diberikan. Jentera jentera UMNO BN pasti akan menggunakan segala kesempatan ini untuk memburukan PR.

Baru sebentar tadi TV3suku memutarbelitkan kenyataan TGNA dengan mengatakan bahawa beliau menyokong penuh kenyataan Herald untuk mengunakan perkataan Allah tanpa menyiarkan interview dengan TGNA.

sedangkan Astro Awani menyertakan kenyataan serta interview dengan TGNA mengatakan sebaliknye. Inilah dia topeng UMNO BN memutarbelitkan kenyataan pemimpin pemimpin PAS dengan menngunakan segala jenteranye untuk menanguk di air keruh.

Ayuh rakyat bangkit dan sedarlah ini semua adalah tipu helah UMNO BN untuk menutup segala kepincangan yang berlaku di dalam rumah mereka. Terlalu banyak isu yang menghambat rakyat hinggakan rakyat ditipu sewenang wenangnye.

Perang saraf ini dilakukan semata mata untuk menutup segala kebobrokan, kebodohan, kebabian UMNO BN sejak akhir akhir ini. Maka hilanglah isu isu besar yang melibatkan berbilion bilion wang rakyat. Rakyat sekali lagi lupa dan kembali menyokong UMNO BN semula yang kononye memperjuangkan islam dan melayu.

Sedangkan UMNO melalui Perikatan dan BN lah yang menjual Singapura kepada bangsa asing, Umno lah yang menjualkan segala tanah tanah orang melayu, UMNO lah yang mengadai GLC dengan membenarkan mulai tahun ini saham saham GLC akan dijual kepada pihak pihak swasta untuk mendapatkan keuntungan tunai.

UMNOlah yang menaikan harga gula bermulanye tahun 2010. UMNOlah yang menghilangkan engin JET fighter bukan satu tapi dua. bukan tahun ini tapi sudah dua tahun menghilang. UMNO dan konco konconye jugalah yang membelasah duit PKFZ sehinggakan anggaran sekitar RM5 Billion. SPRM diam membisu dan membabi butakan. Tapi tajaan TGNA untuk ke haji di siasat hingga ke lubang cacing. Inilah dia haram jadah SPRM dengan di tunggangi oleh UMNOBN.

UMNOlah yang menelan duit komisyen kapal selam scorpion RM500 million melalui Razak Baginda yang bersenang senang dengan keluarga di luar negara sekarang. Manakala Sirul Azhar dan Azilah merengkuk didalam jel.

UMNO BN yang membina rumah Pak Lah RM12 million sebagai golden handshake kerana melepaskan jawatan kepada Najis.

Umnolah yang mengkayakan anak toyol x MB selangor dengan memperolehi segala kemewahan harta dan juga rupa. Rumah toyol bermillion ringgit dengan hanye 2 penggal menjadi MB.

Ini baru sebahagian sahaja, ingat UMNO BN banyak lagi akan dibongkarkan lagi..UMNO PENGHIANAT RAKYAT BUKANNYE JUARA RAKYAT....TAKBIR......

Tiada ulasan: