"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UMNO ikut yahudi masuk lubang biawak

notan
Assalamualaikum..

Serangan ganas Yahudi ke atas konvoi kemanusiaan merupakan petanda jelas bahawa Yahudi seperti disebut banyak kali dalam Alquran dan Hadis sebagai golongan yang dilaknat ALLAH.Dalam satu hadis, baginda nabi bersabda antara lain bermaksud "kamu akan ikut langkah mereka,

selangkah demi selangkah,sehasta demi sehasta sehingga mereka masuk lubang biawakpun kamu akan ikut".Teserlah sekarang bagaimana segerombolangan melayu yang bernaung dengan UMNO sedang mengikuti Yahudi memasuki lubang biawak.

Yahudi merasakan mereka hebat, Yahudi mendakwa mereka bangsa pilihan,Yahudi yang diselamatkan ALLAH dari kekejaman firaun lupa diri, lupa asal usul dan terus menerus melanggar perintah ALLAH sehinga akhirnya mereka menerima laknat ALLAH.Perkara ini jelas dirakamkan oleh alquran dan dijelaskan oleh banyak hadis Baginda Nabi tetapi UMNO sama seperti mereka, lupa diri, lupa asal usul menjalin ikatan persahabatan dengan mereka.UMNO dengan megah menggunakan Yahudi sebagai penasihat dan UMNO dengan sewenang wenangnya menggunakan wang rakyat untuk membayar kepada Yahudi laknatullah.

Kini, Yahudi mengganas lagi, kali ini manusia manusia yang prihatin dengan nasib rakyat Palastin yang dikejami mereka, diserang dan dihalang daripada menyerahkan bantuan kemanusiaan sejagat kepada rakyat Palastin.Lebih kejam dari penjenayah yang paling kejam, mereka sanggup membunuh semata mata ingin menyekat usaha membantu ini.Itulah perangai Yahudi laknatullah seperti digambarkan oleh Al quran dan Hadis tetapi UMNO melupakan peringatan ALLAH dan Rasulnya dengan mengambil mereka sebagai penolong.

Yahudi dijamin laknat dan dijamin akan dimusnahkan sebelum dunia ini kiamat sehingga batu batupun tidak akan membantu mereka,Yahudi akan masuk lubang biawak dan UMNO nampaknya sedang mengikuti mereka ke dalam lubang biawak itu.

Tiada ulasan: