"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda Umno tidak diiktiraf Najib

Mutaligat
Ketua melepas, Naib Ketua disingkirkan. Itulah yang berlaku kepada Pemuda Umno apabila Ketuanya Khairy Jamaluddin sekali lagi diketepikan dari menjadi ahli kabinet malah Naibnya Razali Ibrahim juga disingkirkan apabila digugurkan dari jawatannya sebagai Timbalan Menteri Belia dan Sukan.

Apalah malangnya nasib pemuda Umno apabila pimpinannya tidak diiktiraf oleh Presiden Umno, Najib Tun Razak.

Kalau sebelum zaman Khairy, Ketua Pemuda Umno sudah pasti menjadi Menteri Besar, menteri atau sekurang-kurangnya Timbalan Menteri.

Inilah buktinya bahawa Umno tidak mengiktiraf orang muda dan pimpinan pemuda, mungkin kerana Khairy dan Razali gagal menarik sokongan pemuda akhirnya Najib singkirkan mereka.

Tiada ulasan: