"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Alhamdulillah, Ashwad Contoh Belia Negara

pasforever
Dari sumber agenda awani sebentar td,semasa lintas langsung stesen berita awani dengan Ashwad Ismail, wartawan kanan stesen berita itu melaporkan, apabila Suhaimi Sulaiman bertanya tentang soalan askar Israel laknatullah kepada Ashwad, Ashwad berkata:

Askar Israel bertanya "Why are you here?" Ashwad menjawab "I'm a journalist, I can be anywhere i want to". Kalaulah sungguh apa yg dijawab oleh Ashwad, sesungguhnya aku amat memuji keberanian nya menjawab soalan itu. Kalau anda berada di tempat beliau, mampukan anda meluahkan jawapan seperti itu ?.. tahniah Ashwad!

'Merangkak di kawasan berlumuran darah'

Tiada ulasan: