"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Selepas ini....keluarga Anwar pula jadi sasaran.

tokpepijat
Menjelang PRU ke 13 ini, serangan UMNO/APCO terhadap Anwar Ibrahim dinaikkan ke tahap tertinggi.

Kita melihat betapa bersungguhnya UMNO untuk "memampuskan" karier politik Anwar. Dosa Anwar hanyalah kerana beliau hendak menjadi PM. Itu sahaja. Itupun jika dipanjangkan umur.

Sejarah politik Malaysia, inilah pertama kali UMNO mensasarkan secara khusus musuh utamanya iaitu Anwar.

Sejak Anwar dipecat tahun 1998 hinggalah kini, UMNO siang malam "bermesyuarat" untuk jahanamkan karier politik Anwar. Begitu benci sekali UMNO terhadap keliat Anwar.

Pelbagai label dan tuduhan dicipta untuk Anwar. Dari pengkhianat negara , "peliwat", ejen Yahudi, ejen Amerika, anti Melayu hinggalah terkini "pelakon" pula.

Semuanya tidak menjadi.

Barangkali selepas ini, sasaran ditujukan kepada keluarga Anwar pula seperti Dr.Azizah, anak-anaknya, menantu bahkan hingga ke cucunya pula.

Pelbagai "filem" bakal dicipta untuk malukan Anwar. Jika "filem" tidak menjadi, kamera CCTV bakal dipasang untuk rakamkan kehidupan peribadi keluarga Anwar dari bilik tidur hinggalah tandas!

Apa yang penting, malukan Anwar Ibrahim.

Apa yang UMNO tidak tahu tentang Anwar ialah setiap kali isu dicipta untuk burukkan Anwar, sebenarnya mencelikkan lagi rakyat tentang kejahatan UMNO

Tiada ulasan: