"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Seks, Blogger Umno Tunjukkan Cara Membuatnya

laniismaa
Wartawan Harakah adalah mangsa fitnah blogger Umno selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim difitnah Umno.

"Jika benar itu gambar saya, saya cabar mereka membuang penutup muka itu," cabar Wartawan Kanan Harakah, Wan Nordin Wan Yaakob ekoran laporan blog Umno kononnya wartawan Harakah mengaku Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam video seks.

Gambar bagi membuktikan pertemuan itu dengan dengan dua orang yang ditutup mukanya kononnya itulah wartawan Harakah yang menonton video itu dan bertemu dengan mereka serta membuat pengakuan itu.

Ini caranya yang ditunjukkan blogger Umno, ambil mana-mana gambar tutupkan mukanya dan siarkan. Ini juga cara yang mungkin dilakukan dalam pembikinan video seks yang dikatakan melibatkan Anwar. Ambil video, kemudian tampalkan dengan mana-mana orang yang ingin difitnahkan dan riuhkan di segenap alam. Silapnya yang terboroi mereka pilih. Teknologi sekarang semuanya boleh berlaku asalkan duit! duit!!

Umno itu sememangnya karut, apatah lagi dengan bloggernya, takkan pula semakin elok!!

Tiada ulasan: