"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar naik angin ditanya tentang video seks

NONE
Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim naik angin apabila bertanya tentang video seks lelaki yang didakwa miripnya dengan seorang wanita muda.

Ketua pembangkang itu naik angin bila ditanya wartawan tentang jam Omega, yang didakwa trio Datuk T yang menayang video itu, ditinggal Anwar di bilik hotel tempat rakaman itu didakwa dibuat.

"Apa kena mengena jam omega. sudah establish ke benda tu? Pasal apa saya nak jawab?".

Sebaliknya, Anwar bertanya kepada wartawan tersebut sama ada dia berani bertanya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang kaitannya dengan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribuu.

Menjawab soalan seorang wartawan penyiaran di Kuching hari ini, Anwar berkata, beliau tahu soalan itu bertujuan untuk membantu Utusan Malaysia melaporkan yang Anwar gagal menjawabnya.

Walaupun diberi syarahan mengenai sikap media yang berat sebelah, wartawan tersebut tetap bertanya Anwar bila beliau hendak mengemukakan alibi atau penjelasan di mana beliau berada pada malam video itu didakwa dirakam.

Anwar menjawab, isterinya, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail telah menjawabnya, jadi mengapa beliau perlu menjawabnya lagi.

"Adakah pihak polis minta jam Omega itu? Biar mereka minta," tambahnya.
-malaysiakini-

1 ulasan:

leekonyou berkata...

NAJIB dah sumpah dengan nama ALLAH SWT anu-woh dah sumpah ke belom?bukan nama ALLAH CHRISTIAN HERALD DAH DAH???