"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas! Video lucah ditayangkan kepada warga tua Sarawak

Milo Suam
Email yang diterima daripada salah seorang pembaca MiLo SuaM yang tidak mahu disiarkan identitinya mendedahkan bahawa kempen politik lucah sudah mula dijalankan di Negeri Sarawak sepanjang masa berkempen di Pilihanraya Negeri yang sedang berlangsung saat ini.

Video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim menjadi bahan kempen untuk ditayangkan kepada orang ramai termasuk warga tua terutama di kawasan pedalaman Sarawak melalui peranti-peranti elektronik seperti iPad. Dijangka kempen politik lucah ini akan diteruskan sehingga hari mengundi bagi meraih sokongan rakyat kepada calon-calon Barisan Nasional.

Nampaknya gerombolan songkok tinggi sudah tidak mampu lagi berkempen secara bersih, lebih-lebih lagi sentimen anti Taib Mahmud yang sedang memuncak di kalangan rakyat Sarawak. Maka mereka terpaksa menggunakan video lucah untuk berkempen sekaligus meneruskan amalan "politik selak kain".

Update 21:37: Hasil tinjauan, terbukti tugas meraih undi menggunakan video lucah ini dilakukan oleh blogger gerombolan songkok tinggi. Sila rujuk blog-blog popular gerombolan songkok tinggi, anda akan temui jawapannya.

Tiada ulasan: