"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahli-ahli UMNO memenuhi Stesen Minyak Malam Tadi?

budakbalun
Bukit Beruntung, 15 Jun 2011- Stesen-stesen minyak di Bandar Bukit Sentosa dipenuhi oleh ahli-ahli UMNO yang berbaris panjang bersama kenderaan masing-masing menunggu giliran untuk mengisi minyak malam ini. Suasana ini agak 'ganjil' kerana biasanya kejadian sebegini berlaku apabila harga minyak diumumkan naik tetapi kini ianya berlaku apabila pengumuman harga minyak turun?.

Wartawan kami sempat bertanya kepada salah seorang ahli UMNO yang turut sama berbaris bersama kenderaannya dan ini ialah jawapan beliau,

"Kami rasa sangat kesal dengan tindakan kerajaan menurunkan harga minyak RON97 daripada RM2.90 ke RM2.80, penurunan 10 sen ini walaupun sedikit tetapi cukup menyeksakan kami yang berpendapatan rendah! Kami berharap agar pihak Kerajaan Malaysia pimpinan parti kesayangan kami iaitu UMNO dapat menaikkan semula harga miyak RON97 ini kembali dalam masa terdekat! ini juga bagi membuktikan bahawa hanya UMNO sahaja yang mampu memerintah Malaysia! Hidup Melayu!"

Sekian laporan daripada wartawan kami di Hulu Selangor.

- sumber pening lalat!

budakbalun 16062011

Tiada ulasan: