"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bendera PAS berkibar megah dalam Stadium Shah Alam.

mohdnoorawang

Tanpa dijangka dan diduga puluhan ribu anakmuda memberi sambutan dan sorokan yang cukup meriah oleh anak-anak muda dan penyokong Terengganu terhadap PESURUHJAYA PAS TERENGGANU YB, HAJI MOHD ABDUL WAHID ENDUT (merangkap Ahli Parlimen Kuala Terengganu/wakikl rakyat (PAS) Wakaf Mempelam), Timbalan Pesurujaya PAS 11, Haji Mulyiddin dan Penolong setiausaha Haji Hanafiah, yang hadir di stadium Shah Alam.

Dari SMS Haji Hanafiah pada malam akhir bolasepak piala Malaysia diantara Negeri Sembilan dan Terengganu, penonton dari Terenngganu berebut berebut untuk bersalaman dengan Haji Wahid, Mulyiddin dan bendera PAS berkibar megah dalam Stadium Shah Alam.

Dari maklumat Haji Hanafiah berlaku satu anjakan dan berubahan bakal berlaku dalam PRU13, memandangkan dan ukuran anak anakmuda yang hadir bersama dengan Pesuruhjaya PAS Terengganu Yb.Haji Wahid Endut bakal memberi pukulan yang hebat kepada UMNO/BN. 

Walaupun Trengganu kalah (2-1) dalam perlwanan akhir bolasepak piala Malaysia, namumkehadiran ketiga tiga pemimpin PAS memberi satu signal yang cukup baik dan ada cahaya dan sinar dihujung terowong.

Hanya satu teguran dan pandangan dari kami sebagai pemerhati, semua kempimnan PAS dari peringkat negeri, kawsan dan cawangan dan semua sayap parti seharus turunpadang secarakerap bertemu penduduk dan mengadakan pertemuan dengan orang orang kampung dengan dibekal dengan penerangan dan risalah tentang kelemahan, dan salahlaku kerajaan pusat dan negeri.

Dari risikan dan kami bertemu orang orang kampung masih ada lagi sungutan sungutan ada kekurangan pemimpin PAS peringkat cawangan kawasan tidak ada program dan bertemu malah tiada maklumat.

Dengan kehadiran ketiga tokoh PAS negeri, Pesuruhjaya PAS Haji Wahid Endut, Haji Mulyiddin dan Haji Hanafiah Mat yang merangkap ketua Lujnah Perpaduan Nasional PAS Terengganu bersama puluhan ribu penonton dalam Stadium Shah Alam adalah satu langkah yang bijak.

Tiada ulasan: