"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Datuk T: Belum Siar Dah Kecundang?

laniismaa
Trio Datuk T seronok untuk menyambung kembali cerita video simpanan mereka [kaki lucah]. Lantas Utusan Malaysia begitu teruja menyambutnya dengan paparan muka depan. Mereka menyatakan aksi yang ‘lebih dahsyat’ dari Datuk Seri Anwar.

Shuib wakil mereka berkata video baru itu dirakamkan pada 12 dan 13 Januari tahun lalu di Thailand. Beliau sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh seorang lagi anggota trio Datuk T, Shazryl Ekay.

Maklumat awal yang diperolehi dari blog activist901.com menyatakan Anwar berada di Kuala Lumpur dengan bukti sahih. Nampaknya belum siar dah kantoi.

Bukti: Rancangan Trio Dato T Kantoi Lagi!!
Makin hari umno makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? Inilah bukti yang paling jelas menunjukkan DSAI tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!
Ini bukti sahih ! DSAI dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!

BUKTI SAHIH! URL HARAHDAILY TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN DSAI BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!

TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T!

Ada andaian yang dibuat blogger UMNO seperti disiarkan blog MiloSuam berkata Anwar beraksi dahsyat dengan dua maknyah Thailand.
Rumusan menarik yang dibuat oleh blog Merah Tinta MSO yang menyatakan video lucah adalah salah satu cara nak menjatuhkan Najib.
Nampaknya fitnah akan bermula lagi dan budaya ini akan disegarkan sepanjang masa. Kita lihat juga perubahan tarikh yang dibuat selepas ini.

Tiada ulasan: