"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS TERKINI.... Dikata Ustaz Azhar Munafik!

Dukunpasir

Makin ramai yang mengikuti kuliah agama oleh ustaz maka makin ramailah yang cuba untuk menjatuhkan Ustaz Azhar Idrus, sebabnya?? Untuk menyekat pengaruh dan didikan agama yang dibawanya.......

Siapa yang munafik dan cuba merosakkan agama sebenarnya??

Ok kita lihat seterusnya

Berkali kali penulis ingatkan...Jika kita nak tuduh atas sesuatu perkara biarlah isinya penuh dan lengkap dengan bukti barulah orang boleh sahih dan percaya.....
Apakah dengan sekadar penjelasan yang dikeluarkan oleh Ustaz Azhar ini sudah dapat membuktikan USTAZ AZHAR MUNAFIK?? Dimana komen dan pertanyaan yang sepatutnya ditunjukkan?? Kenapa cuma diambil petikan KOMEN INI SAJA??

1 ulasan:

Pelatuk berkata...

Sdra,

Kenapa semakin hari semakin celarunya kita mengenai agama anutan kita sendiri! Adakah kerana kita bergelar Ulama atau Tok Guru maka kita tidak boleh ditegur atau menerima kritikan!

Ulama ini dilihat cuba menunjulkan diri dia, lebih pandai, bijak dan tahu segala-galanya walaupun bidangnya amatlah sedikit. Ulama kini dilihat berceramah bukan tujuan agama sebenar-benarnya tetapi hakikatnya condong berdakwah bagi menegakkan aliran politik sesebuah parti.

Kenyataan Ust Adhar yang mendakwa Tuhan Kristian adalah sama dengan ALLAH, Tuhan Islam! Persoalannya Bible mana menjadi rujukan dia!

Apakah Ustz Adzhar telah mengkaji semua terbitan Bible yang ada didunia ini! Apakah Ustz Adzhar belajar mengenai perbandingan agama hingga tergamak membuat kenyataan tersebut! Apakah ia telah mengkaji kira-kira 61 hingga 81 terjemahan Bible Kristian Prostestan, 81 buku Kristian Eutopia. 24 Bible Hebrew Bible, Katholik Church and Eastern Christian pula mengandungi 27 buku. Sementara wujud Bible terjemahan zaman Greek pada abad ke4 iaitu manuskrip Tanakh dalam bahasa Hebrew and Aramaic dan banyak lagi..

Lebih baik dengar ceramah Allahyarhan Ahmeed Deedat, Zakir Naik, Yusof Estes dan bekas-bekas paderi yang telah memelok agama Islam dari terus menerima secara bulat-bulat kenyatan Ust Adzhar yang dibuat bagi tujuan politik.

Kalau ust benar-benar peka, nyatakan dalam mana-mana versi Bible yang mengatakan ALLAH dalam Islam itu sama dengan Tuhan Kristian!.

Jangan bercakap sekadar mahu melepaskan batuk yang akhirnya akan menyelewengkan akidah kita. Kenapa sembelihan orang Kristian (contoh Obama, Bill Clinton) haram dimakan!!. LGE juga Kristian, tetapi kenapa dia tak puasa bersama kita.