"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa yang anda boleh kata pada gambar ini?

FS
Sehari dua ini kita berbicara DAP guna simbol PAS, PAS bawa bendera DAP. DAP pakai baju PAS. Suatu yang tidak pernah terfikir sudah menular dan paling ketara di Johor negeri kelahiran UMNO.

Tapi yang ini lain?

Kanak-kanak yang meningkat dewasa harus disedarkan dengan politik yang sihat dan mantang. Berikan kefahaman tentang demokrasi berpelembagaan.

Jangan menyambung hayat bagaimana UMNO @ BN lakukan kononnya tak ada UMNO tak ada pembangunan. Jangan menyambung perilaku buruk UMNO @ BN diskriminasi dalam semua hal terhadap orang yang tidak menyokong UMNO @ BN sehingga masyarakat menjadi berpecah belah.

UMNO @ BN harus ditinggalkan sebagai kenangan sejarah untuk anak-anak kita. Mungkin menjadi simpanan berharga di muzium.

1 ulasan:

XUMNO berkata...

Budak2 tu dapat baju dacing free, jadi dia pakailah. tapi semangat dia pada Pas, itu sebaba dia pegang bendera Pas.