"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Memang betoi2 haram jd la puak2 ni ...hampa tengok la

Blog Mimpi Senja
Ada ka depa pi tunjuk video lucah ni kat Mak Aji Pak Aji, Mak cik Pak Cik di kampong -kampong ....tak dak akai ka???

sian Mak Aji Pak Aji Mak Cik Pak Cik tu, free-free je dosa kering....

tapi apa nak buat kerja-kerja macam ni bagi puak-puak haram jadah ni dah biasa sangat dah mampuih cepat UMNO lagi baik la

2 ulasan:

otaistillkick berkata...

jika betul di tayangkan ... patut buat laporan polis .kerana unsur lucah di tayangkan pada umum .

http://relaxkedaikopi.blogspot.com

XUMNO berkata...

Mentaliti melayu kampung, pak2 haji dan mak2 haji. Suka tengok video lucah, fitnah pulak tu. Tak ada pun diantara pak2 haji dan mak2 aji tu rasa tersinggung atau marah ditotonkan video lucah. Macam dia orang ni dah biasa ye. Maklumlah totok Umno.Inilah puak2 yang terpekik terlolong konon sayang islam, sayang Allah sampai orang lain tak boleh tumpang,Sorrylah habis pehala sembahyang mereka selama ni kena serah kat Mustafa Ali. Kaya Mus.