"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kebangkitan rakyat Johor menggila2

Facebook Jebat Ibrahim
Kebangkitan rakyat Johor semangkin mengila2 dan dah tak sabar2 untuk menghukum regim kuno UMNO-BN ; ceramah DSAI di Senggarang , Batu Pahat dihadiri hampir 10K sementara di Segamat hampir 30K sedang menunggu DSAI ...Ini kali lah!!!

Tawan Nusajaya !!
Tawan Putrajaya !!
Undilah Pakatan Rakyat...Suara Rakyat Suara Keramat !!!!
Sambutan luarbiasa lebih 30 ribu rakyat Johor di ceramah kempen PRU13 di Kg. Abdullah, Batu Pahat.

1 ulasan:

suratkhabarlama berkata...

harap jumlah yg ramai hadir itu diterjemahkan di atas kertas undi...jgn takut menang sorak shj..pilihanraya dulu..yg datang pun ramai juga..tapi bila hari mengundi..BN juga menang..

harap kali ni betul2 tukar..ini kalilah..