"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

VIDEO panas artis Wardina pula tersebar

DUKUNPASIR
AWAS!!!
Mana mana saja pihak yang tidak sehaluan atau menyokong pendirian politik pihak sebelah sana... MAKA VIDEO lucah PIHAK yang tidak sehaluan akan dikeluarkan ...... itulah bukti dan fakta yang nyata BUDAYA LUCAH itu lahir dari yang disana......

Terbaru timbul dakwaan berupa cakap politik adanya video Lucah melibatkan artis Wardina Safiyyah DISEBABKAN kelantangan artis ini yang dilihat berpihak pada politik sebelah sini.

Lihat kenyataan ini ......
Sudahlah dibuat fitnah terhadap Wardina pada hari JUMAAT ,dimarahnya lagi atas isu video lucah yang setakat ini belumpun terbukti KESAHIHANNYA.......yang ada bukti KESAHIHANNYA IALAH BERLAKUNYA PENYEBARAN video lucah ini untuk tontonan umum......dan terbukti lagi yang menyebar video lucah itu ialah mereka mereka......

Ibarat kata....seorang tokey VCD cetak rompak marah apabila ada pihak "menegur tindakannya" yang menjual VCD cetak rompak.......dasat tuan puan sekarang ni.......hahaha

INILAH VIDEO PANAS YANG MEREKA DAKWA ITU.....

Tiada ulasan: