"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

GEMPAR: Mamat BAKAR bendera PAS sambil enjoy bergambar disebar...

Shalehudin
Ni budak mana yang terlepas dari kandang neh...! Takkan budak-budak dari PKR atau DAP kot sampai sanggup bakar-bakar bendera parti lawan...!

Aku tak menuduh, tapi dalam keadaan negara sedang hangat menghadapi pilihanraya camni, semua pihak kena berhati-hati. Tak peduli dari mana parti tapi kita semua bertanggungjawab menjauhkan diri dan masyarakat dari sikap suka provoke pihak yang lagi satu demi mengelakkan sesuatu yang tak diingini berlaku...

Ikut maklumat dari sini, budak neh bernama MOHD FADHULHADI BIN ZAM AZMAN..! Isk..!! Bertuah sungguh laa sapa yang jadi mak bapak budak cacat akal neh yerk...

Tiada ulasan: